5 Haziran 2009 Cuma

gezmelik çanta-2

Benim böyle habire gezmelik çanta eklediğime bakarak çok gezmeye giden biri olduğumu sanmayım. Malum günde 8 saat çalışan biriyim. İşim gereği de sürekli geziyorum aslında ama tabi bu çantalar o tür gezmelerde kullanılacak cinsten değil ki :) Çantanın kumaşı siyah olduğu için tam da belli olmadı ne kadar fotoğraf çeksemde. Siyah fitilli kadife kumaşım vardı küçük bir parça, ikiye katlayıp diktim . Saplarını da dikip üzerine kurdele geçirdim. Etrafını aynı kurdeleden çevreleyip fiyonk ekledim. Komşumda sağolsun ortasına birde çiçek yaptı. Fotoda belli olmasada çiçeğin üzerinde de boncuklar işli. Şimdi son olarak gezmeye gidecek vakit bulmak kaldı. Haydi gezmeyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk