18 Haziran 2009 Perşembe

hamarat hanım mutfak havlusu

Bir ara 10 marifette görüp tuttuğum yazılardan biriydi bu mutfak havlusu. Nihayet yapmak kısmet oldu. Gören herkeste çok beğendi. Şimdi yapım aşamalarına geçelim;
Öncelikle küçük bir aslı buluyoruz ve onu saracak şekilde kumaş kesiyoruz


Ofak bir kısmında açıklık bırakarak dikiyoruz


askıyı elyafla sarıyoruz ve kumaşı geçirdikten sonya boş kalan kısımlarada elyaf dolduruyoruz



ana iskeletimiz hazı




askılığın uzunluğuna göre yakası açık kalacak şekilde elbisesini kesiyoruz. Yaka kısmını 1 cm kıvırıp içe dikiyoruz omuz dikişleri hariç her tarafını 1 cm içeriye kıvırıp dikiyoruz. en son omuz dikişlerini kapatıp askılığa geçiriyoruz. Yakadaki açıklık bize kirlendiğinde havlumuzu askıdan çıkarıp yıkama şansı verecek genişlikte olmalı






saçını dikiyoruz. küçük bir dikdörtgenden şapkasını yapıyoruz





ben gözlerini boncukla ağzını iplikle yaptım. Dilediğimiz gibi süsleyip mutfağımıza asıyoruz















3 yorum:

  1. ilk yorumun da benden olsun. öncelikle hoşgeldin blogspota. İkinci olarak havlun güzelmiş. Ben atladım sanırım marifetten hatırlamıyorum bunu. eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık hemen denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  3. http://belguzar anne.blogspot.com17 Eylül 2010 19:48

    selam çok guzel elıne sağlık ıyı gunlerde kullanın

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk