5 Haziran 2009 Cuma

iğnedenliklerim




Ben böyle dönem dönem aklıma ne eserse onları yaparım. Tabi birde aklıma eseni yapmamı etkileyen sağlık konusu var . Aslında örgü örmek birinci favorimdi. Ben böyle örgü olayını abartınca boynumdan bi rahatsızlık geçirdim ondan sonra biraz ara verdim. Ama sürekli hareket halinde olmayı sevdiğim için bir işle uğraşamamak bana çok sıkıntı verdi. Ondan sonra efendim bazen dikiş , takı, ahşap boyama bi aralar sıklıkla goblen o anda aklıma ne estiyse onları yaptım. Bunlarda uzun bir sağlık arasından sonra yaptığım iğnedenliklerim. Ben tabi 8-17 çalıştığım için her ne kadar çok istesemde kurslara gitme imkanım yok. Bu noktada imdadıma Sevda yengem yetişir. Sağolsun ne zaman gitsem onun bu tarz işlerini yerleştirdiği dolabını döker bakarım ne yapabilirim diye. Şimdilik artık yaklaşık 6 aydır farklı şehirlerde yaşıyor olsakta ziyaretine gidince bana yeni şeyler öğreteceğini biliyorum. Şimdilik şemalarını ekleyemiyorum ama inşallah yakında onlarıda ekleyeceğim. buradan hepinize ve özellikle yengeme selamlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk