5 Haziran 2009 Cuma

magnet çılgınlığıııııııııııııııııııııııııııııı

www.10marifet.org da gördüğüm bu magnetlerden bende dayanamayıp yaptım. Yapımı da çok kolay. Benim gibi yaptığı şeyin bitmiş halini hemen görmek isteyenler için ideal yani. Evde bulunan artık ipleri kulanarak 3,5 numara şişe 15 ilmek attım. 2 parmak uzunluğunda da ördüm, sonra 7 ilmeği bir kürdana 8 ilmeği bir kürdana geçirdim. Kürdanların ayrılmaması için yapıştırdım. Kürdanların uçlarına da evde bulunan inci boncuklardan geçirip onları da kürdana yapıştırdım. En son da evde bulunan magnetlerden yapıştırdım. çok şık magnetlerim oldu. Bir tanesi de evde daha önceden bir yerlere dikerim diye ördüğüm pembe ipten tığ işi gül , onunda arkasına magnet yapıştırdım...Hadi ne duruyorsunuz, 10 dakikada tamam.Kolay gelsin sizlerede





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk