19 Ocak 2010 Salı

Pembe yeleğin açıklamalı modeli


Pembe yeleğimizin modelini açıklıyorum arkadaşlar. Şişleri ipleri hazırlayın :))
İlmeğimiz 3'ün katı olursa iyi olur değilse de artan 1 yada 2 ilmeği düz örebilirsiniz. 3 ilmeği birden topluyoruz.

Bunların içinden 1 ilmek çıkartıyoruz ama 3 ilmeğimizi şişten çıkarmıyoruz daha


Şişin üzerine 1 kez doluyoruz.

Tekrar 3 ilmeğin içine batıyoruz


Bir ilmek daha çıkartıyoruz. Yani 3 kesip 3 ilmek yapacağız.


Böyle üçer üçer örüyoruz sıra sonuna kadar. Benimde sonda 1 ilmeğim kalmış onu düz ördüm. Ben modeli örgünün ters yüzünde ters örgü örer şekilde koydum. Daha kolayıma geldi böyle çünkü boynumda örmeye alışmışım ters ve haroşa örgüler daha kolay geliyor.

ilk sırayı böyle bitirince tüm ilmekler 1 sıra düz,2.sıra hepsi ters, 3. sıra hepsi düz... Sonra tekrar model konularak örülür. Modelli örgüler düzlere göre daha kolay ilerliyor bence. Bu da çok kolay bir model. Yeşil yelek te bu mantıkla yapılacak onuda açıklayacağım. Kürdanları tanıdınız sanırım. Bir ara çok modaydı buzdolabı süsü olarak. Ben kartpostal etkinliğinde kullanacağım. Yinede takıldığınız nokta olursa sorun şekerler.

9 yorum:

  1. Senin o kırmızı şişlerini seveyim. Benimkiler nedense hep o soğuk griden. Bir de işe yarasalar :)
    Çok paylaşımsısın sen. Kendine saklamadan bildiğin, öğrendiğin her şeyi bizlerle paylaşma duyguna hayranım; yaptıklarınsa ağzım açık izleniyor tarafımdan.
    Ellerini de seviyorum senin kalbini de..

    YanıtlaSil
  2. ya hayatım senin o buzdolabı magneti şeklinde yaptığın örgülerin varya harika oluyorlar ne zaman görsem yapıcam bi tane diyorum

    YanıtlaSil
  3. güzel örnekmiş..

    demek kartpostal etkinliğinde kullanacaksın.
    hmmm :))

    YanıtlaSil
  4. kolay görünüyor denemek lazım...
    ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. eee ben bile anladım.
    baharcım mimin var bende gelip alırmısın canım.

    YanıtlaSil
  6. gülenciğim kırmızı şişler Alizeden. gören bayılıyor zaten bende pek bi sevdi kendilerini :))

    fikir işçisi arkadaşım yolla adresini mailden ben sna yollayayım bir tane

    sevgili fkb muzip bir gülümseme gördüm sanki :))

    noyumberry ciğim teşekkürler canım

    ececiğim ben bile ne demek canımcım çok alçakgönüllüsün. punch nakışlara bayılıyorum maşallah 2 çocukla iyi yapıyorsun :) mimi hemen alıyorum canım teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. selam baharcım,
    yeni örgüler bende hayal oldu malesef. sürekli uyuyorum. önce farenjit oldum boğazlarım çok fenaydı. o geçmeden grip/nezle karışımı çarptı. ilaç da kullanamıyorum. gecer insallah cabucak. işe gidip geliyorum. yemek yapıp yiyoruz. çay faslına gecmedne buldugum köşede uyumus oluyorum. ama Allah'a sukur hersey yolunda insallah.

    YanıtlaSil
  8. Açıklamalı modellere bayılıyorum, annem süper örgücüdür, sorunca unuttum der, bende böyle anlatan arkadaşlardan öğreniyorum, teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. Nurcancığım aman sağlıklı ol yeterki yeni örgüler olmasa da olur. teyzeleri ne güne duruyor. Bi etkinlik yaparız okul çağına kadarki yelekleri süveterleri çıkar :))

    Özdenciğim faydalı olduysam ne mutlu bana

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk