8 Ocak 2010 Cuma

Sunshine (Güneş ışığı) Ödülü


Sevgili Tatesal bana bu güzel ödülü layık görmüş. Çok teşekkür ediyorum kendisine ödülü dağıtırken beni de unutmamış. Mimleri ödülleri çok seven biri olarak memnuniyetle kabul ediyorum

Gelelim kuralına: 12 arkadaşımı seçmem ve isimleriyle beraber bloglarını lazım.Ben herkese vermek istiyorum aslında çünkü yan taraftaki blog listesinde yeni bir post olunca uğramadığım arkadaşım yok. Bazen yorum bırakamasamda yazıların hepsini takip etmeye çalışıyorum. Kuralı bozmamak adına 12 kişi seçiyorum:

Adadenizi
Nurcan
Özden
Fikir işçisi
Bi Yaşıma Daha Girdim
Çatı Katı
Lilibebek
Bucanni
Dali
Sevimli Hayat
Fosi
Saniye

ve aşağıdaki dostluk fermanıyla hepsine dostluğumu ilan ediyorum

9 yorum:

  1. Sevgili Bahar çook teşekkürler. Şimdi bende hazırlıyorum listemi

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederiim:) ödül verenlerin çok olsun;)

    YanıtlaSil
  3. Bahar'ım; dostluklarının kırmadan kırılmadan; eğer olursa da tamiri mümkün biçimde güçlenerek sürmesini diliyorum.
    Ödül için de kutluyor ve öpüyorum..

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim, çok düşüncelisin

    YanıtlaSil
  5. ödülün den dolayı tebriklerimi gönderiyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar hepinizi çok seviyorum :))

    YanıtlaSil
  7. Canım benim teşekkür ederim gerçekten görmemişim. Çok sağol canım çok öpüyorum ve hemen senide ekliyorum.

    YanıtlaSil
  8. teşekkür ederim canım benim.

    YanıtlaSil
  9. baharcım adımı görünce çok mutlu oldum çok teşekkür ederim ödül için :) sevgilerimi yolluyorum bende :)

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk