15 Mart 2010 Pazartesi

Annemle diktiklerimiz...

Havalar ısınmaya başladı ya beni bu örgü işleri sıkmaya başladı. Her kış  "yazında örgü öreceğim", her yaz da "kışında dikmeye devam edeceğim" diyorum ama mevsimi gelince kendiliğinden dikiş ve örgü arasında geçiş yapıyorum :)) Yok yok hemen sormayın dikiş konusunda öyle yetenekli değil hatta beceriksizim ne bir kursa gidebildim ne de dersini alabildim. Benimkisi öyle kara düzen, boza yapa doğru yolu bulmaya çalışıyorum :) Kendime diktiklerim çok giyilebilecek formda olmuyor ama Ahmet Kaan'a dikince zorla giydiriyorum o da seviniyor annem bana birşeyler dikiyor diye :)) Az daha büyüyünce giymez zaten beğenip en iyisi şimdiden giydirmek :) Evde bir makina ve dağlar kadar kumaş var ya en azından İstanbul'a gitmeden önce kumaş stoklarımı biraz eriteyim de cuma pazarını yağmalarken vicdan azabı çekmeyeyim diye dikiş işlerine giriştim. Uyku problemimden dolayı bir işin başına oturamıyordum, çok şükür biraz geçti...
Bunlar annemle beraber diktiklerimiz. Sağolsun 4 gün kaldı ama bu işleri de araya sıkıştırdık. Bir tane dertsiz masa örtüsü birde namaz eteği diktik beraber. Sayesinde kalın lastiğin nasıl dikileceğini öğrendim :)) Bundan sonra bir müddet daha dikiş işlerine devam edip soğumu eriteceğim ama annem bile telefonda "senin stoğun senin dikmenle bitmez boşuna uğraşma" dedi :))

11 yorum:

  1. Anasına bak kızını al....
    Hayatım bu beceriklilik böyle,hem oku mühendis ol,hem 10 parmak 10 marifet bin maşallah nazarım değmesin....Annen de belliki süper marifetli...
    Şimdiki kızları ne yapmalı Baharcım hiç yaklaşmıyorlar böyle şeylere....

    Etek de masa örtüsüde çok güzel,güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan neden anneler hep aynı sözleri kullanıyor bilmem, benimki ip stoğum için söylüyorki yenileri görmedi

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık,masa örtüsü çok
    güzel olmuş..güle güle kullan..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. ah demekki bütün anneler aynı ..;))

    YanıtlaSil
  5. BENİM SÖYLEYECEKLERİMİ TATESALCIĞIM YAZMIŞ TEKRAR ETMİYEYİM.BANA DA BÖYLE BİR GELİN KIZ KISMET ETSİN DİYE DUA EDİYORUM.GÜLE GÜLE KULLAN

    YanıtlaSil
  6. senin elinden kurtulmaz bence, bu işi de kıvırırsın canım. hem üzülme zaten, kumaş stoğu denilen şey hiçbir zaman erimiyor! azalmıyor artıyor!

    YanıtlaSil
  7. Anneciğininde seninde ellerine sağlık canım kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  8. tatesala sonuna kadar hak veriyorum katılıyorum her cümlesine


    ellerinize sağlık canım düzelmeye başlamana çok sevindim

    YanıtlaSil
  9. tatesalciğim inan o güzel iltifatların mutlu etti beni :) sanırım annemden geçmiş olmalı bu :) canım benim çok teşekkürler. seninkiler şimdi yapmasa da senden görüyorlar ya inan ilerde evlenip çoluk çocuğa karışınca anneleri gibi olurlar merak etme :)

    özdenciğim ben en iyisi benim kumaşların bir fotosunu çekeyim neden böyle söylediğini anlarsın :))

    noyumberry çok sağol canım :)

    kelebekciğim, sanırım evet seninki de mi aynı yoksa:)

    ninem, Allah sana çok çok iyi bir gelin nasip etsin inşallah, yüzünü güldürsün senin :)

    antigone, yorumunu okuyunca hak verdim sana... bu kumaş stoğu hiç erimeyecek sanırım katlanarak artacak :))

    rukiyeciğim sağol canım benim...

    sevim hanımmmmmmmmmmmm, şımarıyorum amaaaaaaaa...... beni bu güzel yorumlarınız şımarttı zaten :) uyku dengesizliği devam etmekte şimdide sabahları uyuyamıyorum :(

    YanıtlaSil
  10. tatlım teşekkürler...seni listeme çoktaaan eklemiştim zaten.:)) öptüm

    YanıtlaSil
  11. canım senin için kitap yorumları ekledim sevgiler. diktiklerin harika kumaş stoğunu tüket gözümüz gönlümüz bayram etsin bizimde.

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk