18 Şubat 2011 Cuma

Bebiş Kreasyon- Bebiş Tulumu

 Minik minik parçalarıyla yap-boz gibi uğraştıran minik yazlık tulumumuz. Bu yaza giymesi için en küçük beden çalıştım. Çalışırken şuna kanaat getirdim ki eski Burda dergilerindeki açıklamalar daha anlaşılmaz. Arka orta çizgiyi bir ara kaybedip orta dikişleri kenarlarla birleştirince " Ne oldu buna ayol" demem ve hatamı anlamam biraz zaman aldı :))
Bu da arkadan görünüşü. Alttan çıtçıtlı, bacakları lastikli. Daha sevimli bir kumaşla daha da şirin dururdu eminim. Şöyle çilek desenli kumaş çekiyor canım ama kış ortasında karpuz istemek gibi birşey sanırım :))

15 yorum:

  1. Ustam diyebilir miyim artık:) Rengi de modeli de işçiliği de çok güzel. Bayıldım canım. Ellerini sağlık. Eski Burda'larla çalışırken böyle oluyor insan, şimdi çok daha anlaşılır:)

    YanıtlaSil
  2. Ne kdar şanslı olacak bu çocuk senden çok giysisi oldu yahu :)) Ellerine sağlık bence kumaşta çok güzel genelde salı pazarına gidiyorum 15 günde bir söz buldummu hemen göndereceğim öyle kumaşlardan sevgiyle ve sağlıkla kal.

    YanıtlaSil
  3. senin kız çok şanslı şimdiden hazır bütün kıyafetleri. Ne yakışır ona bu kıyafet:))

    YanıtlaSil
  4. oyy oyyy çok şirin olmuş baharcımm:))

    YanıtlaSil
  5. aman da aman yesinler onun tulumunu..harika olmuş annesi ,eline koluna sağlık..maşallahın var Bahar'cım,iyice usta olmuşsun sen ya:)

    YanıtlaSil
  6. çok şirin görünüyor iyi günlerde giyer inş.

    YanıtlaSil
  7. baharcım nasılsın iyimisin uğrayamıyorum uzun zamandır işler yoğun ev,iş,okul vede kızlar baya yoğunum umarım iyisindir sen ve bebeğin.sana hayırlı cumalar hayırlı günler arkadaşım sevgiyle kal.izmirden aynur

    YanıtlaSil
  8. çok şirin olmuş.yazın bebeklere tulumu çok yakıştırıyorumm.ellerine sağlıkk

    YanıtlaSil
  9. SENİ YERİM BENTULUM,NASIL GÜZEL ALLAH GİYMEYİ KISMET ETSİN BAHARIM.ÇORAP DA GİYMEZ PATİLERİNİ ÖPERSİN

    YanıtlaSil
  10. Çok güel olmuş. Ben bayıldım sakın atma bu diktiklerini kimbilir senden alırım belki;

    YanıtlaSil
  11. çok şık olmuş sağlıkla gelip sağlıkla giysin öpüyorum

    YanıtlaSil
  12. Eline sağlık.Çok sevimli olmuş.Bebişin ismine karar verdiğinizde onun için keçe kapı süsü yapmak istiyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  13. Allahım çok şirin ellerine sağlık bayıldım..

    YanıtlaSil
  14. sevgili arkadaşım maharetli ellerin dert görmesin.çooook şirin bir tulum.bebeişlere de pek yakışıyor.sevgilerimle

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk