29 Mayıs 2012 Salı

Anne-Kız Kreasyonum Bölüm-2 Eteklerimiz


Önce hazırlıklarımızı yapıyoruz. Elbisemize göre ayakkabımızı seçip giyiyoruz.
 Hafif bir rüzgar çıktı o yüzden hoş bir poz oldu.

Eteklerimiz kumaşını sevgili Nilgün alıp gönderdi. Çok hoş dokulu bir şifon. Fotoğraflarda belli mi bilmem ama siyah puantiyeli.
İlk kloş etek denememdi. Etek uçlarına overlok yaptırdım. Yakınlarda bir overlokçu keşfettim. Oldukça uyguna yapıyor. İçinde de pamuklu kumaştan astar var. Etekten yaklaşık 15 cm kısa.
Tabi burada belli değil ama eteğimizin özelliği var. Astarı aynı pamuklu kumaştan şort şeklinde. Eteğin beline tutturdum. böylece çıtçıtlı body giymese bile bezin düşme riski daha az.

7 yorum:

  1. Maaşallah maaşallah çok tatlı olmuşsunuz. Bizde allah bağışlarsa iki oğlan var. Hep babalarıyla bir örnek giyiniyorlar. Ben bayıldım size.

    YanıtlaSil
  2. anne kız harikasınız. Şimdi çok moda bu etekler güle güle giyin canım

    YanıtlaSil
  3. ooyyy yer onu teyzesiii

    eline sağlık canım benim deneme falan değil hakiki kloş etek!! süpersin

    YanıtlaSil
  4. süpersiniz ikinizde. Elerine sağlık. Bende bekliyorum www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. çok şeker olmuşsunuz.bir önceki mavilerde çok yakışmıştı ana kız.:) özendim size bende bir örnek olayım kızımla inşalah biraz büyüsün.

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar tatlı olmussunuz anne kız Maşallah! ;)

    YanıtlaSil
  7. BAHAR HANIM ÖNCELİKLE ELLERİNİZE SAĞLIK.ÇOK GÜZEL İŞLER YAPIYORSUNUZ .BEN SİZİ YAKLAŞIK 6 AYDAN BU YANA TAKİP EDİYORUM. ÇOK BEĞENİYORUM. BENDE SİZİ BLOĞUMA DAVET EDİYORUM.(kezbanca hobi).HERZAMAN MÜSAİTİM.:)

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk