4 Mart 2013 Pazartesi

Pembe Beyaz Kalpli Masa Örtüsü..

 Dün akşam bir hevesle oturup masa örtüsünü önceden diktiğim takımın runnerını da dikip takımı tamamladım. Pınar'ın doğum günü yaklaşıyor artık yavaş yavaş hazırlıklarımı tamamlıyorum. Pembe-beyaz temalı bir doğum günü planlıyorum.
 Kalpleri aplike etmek için kalp şeklinin altına aynı boyutta önce çift taraflı tela kesiyorum ve hem kalplere hem alttaki kumaşa ütüyle yapıştırıyorum. Bu yöntemi öğrettiği içinde sevgili Zerrin'e teşekkürlerimi bir borç bilirim. Böylece aplike yaparken hem kumaşımız kaymıyor hemde daha tok bir görüntü ortaya çıkıyor.
 Çok belli olmasa da süs dikişlerini de kalpli kalpli yaptım.
 Tersten biraz daha belli oluyor sanki..
 Masa örtüsünün de kenarına dantel geçtim. Çok şık durdu.
Hazırlıklarımızı yavaş yavaş tamamlıyoruz..

19 yorum:

  1. Çok şık, aynı zamanda cici bir masa örtüsü olmuş, elinize sağlık çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  2. Canım çok şık... Demekki doğum gününde ne güzellikler göreceğiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Sümbülcüğüm güzel planlar yaptım :) Teşekkür ederim

      Sil
  3. O kenardaki kalp dikisleri ne kadar sahane olmuss, ellerinize saglik, tabi birde dumduz dikisinize bayildim:) Ben hicbirzaman tam duz dikemem de:))
    Birde bir sorum olacak: tela ile yapistirdiginiz kalplerde yikama esnasinda bir sorun cikmaz degilmi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkürler mevlüde :) Kalplerin üzerinden yapıştırdıktan sonra zigzak dikişle geçiyorum ya o yüzden bir problem olmaz. Tela burada kumaşı kaydırmadan aplike etmeye yarıyor.

      Sil
  4. Çok şık hem pembe hem kalp hem dantel
    Ünlü çeyiz mağazalarının ürünlerinden daha şık duruyor Ellerine sağlık
    Sevgiler
    İzleyicin oldum banada beklerim
    www.gullerledikis.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Güllerle dikiş :) Mutlaka ziyarete geleceğim.

      Sil
  5. harika olmuş ablacım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. ellerine saglık çok cici olmuş:))

    YanıtlaSil
  7. Elllerine sağlık çok güzel olmuşşş o kalpli dikişe bayıldımmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu hanım sizi görmek ne güzel :) teşekkür ederim :)

      Sil
  8. bahar hanım çok güzel gerçekten güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  9. çok harika olmuş.ellerinize emeğinize sağlık.pembe beyaz tema şık olmuş.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Mihrimah inşallah güzel bir tema olacak

      Sil
  10. çok şirin bir masaörtüsü olmuş. tebrikler

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk