22 Ekim 2013 Salı

Baykumaş'tan Gelen Paketim

Baykumaş'ı duymayanınız kaldı mı bilmem. Ben dikiş bloglarında gördükçe gelen kumaşlara ve paketlere iç geçiriyordum. Sonra kendi kendime nereye kadar dedim ve Tuğçe hanımla iletişime geçtim :) Çok sıcak ve samimi bir hanım kendisi. Bana bir paket hediye kumaş yolladı. Kendisine hem buradan tekrar teşekkür ediyorum hemde bulunduğu yerde kumaş çeşitleri bulamayanları siteyi incelemeye davet ediyorum.
Ev taşıma işlemlerinden sonra bu cicilere sıra gelecek inşallah :)

23 yorum:

  1. Merhabalar ,Bahar hanım baykumaşı bende çok duyar oldum bende heveslendim :) bebeğimden fırsat bulduğum her an üretim benim için :) sizede kolaylıklar diliyorum sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsmihan hanım teşekkür ederim, ne güzel bebişinizden artan zamanı da değerlendiriyorsunuz, terapi gibi gelir zaten.. bebişe de sağlıklı uzun ömürler dilerim :)

      Sil
  2. çok güzel kumaşların hadi bakalım bunlardan neler çıkacak merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nİl hanım bende düşünmekteyim neyden ne yapsam diye :)

      Sil
  3. nee! ev taşımakmı ? Allah yardımcın olsun.kumaşların çok güzelmiş.hepsinden çok güzel şeyler çıkaracağına eminim.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Fatma hanım aynı moddayım bende heleki kışa kaldık neredeyse ... Teşekkürler :)

      Sil
  4. Çok hoş görünüyorlar neler yapacağınızı merakla bekliyorum. Bu arada kolay gelsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aycan hanım inşallah kolayca atlatırız

      Sil
  5. Bir sponsorum bile yoooook.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sponsorum olmadılar canım kotaları dolmuş ama güzel bir hediye paketi yolladılar bana :)

      Sil
  6. kumaşlar harika görünüyor... çıkacak eserleri bekliyorum merakla...

    bu arada blogumda çekiliş var.. hediyelerden biri kitap diğeri de el işi olacak.. katılma isterseniz buradan...

    http://bebegimincicileri.blogspot.com/2013/10/kizimin-cicileri-facebook-sayfasinin.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Emine hanım bende heyecanla sıralarının gelmesini bekliyorum :)

      Sil
  7. çok güzeller canım. keyifle dikmen dileğiyle :))

    YanıtlaSil
  8. Bakalım neler çıkacak bu güzel kumaşlardan merakla bekliyorum
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ikisine karar verdim bile ama elimi atamıyorum daha :) Sevgiler size de

      Sil
  9. Kumaşlar çok güzel görünüyor.Baykumaş'tan ben de bir sürü kumaş aldım.Cidden kaliteli ve uygun fiyatlı...Şİmdiden kolay gelsin...http://benbuara.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zübeyde hanım sizde güle güle dikin inşallah, diktiğiniz güzellikleri bizimle de paylaşın mutlaka :)

      Sil
  10. Çok güzel günlerde kullanman dileklerimle :)) Doya doya dik :D Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok çok teşekkür ederim Tuğçe hanım :)

      Sil
  11. ÇOk güzel duruyorlar :) Kumaş sevilmez mi?

    YanıtlaSil
  12. Bahar hanım kumaşlarınıza bayıldım.Çok güzeller.Çok güzel işler yapacağınıza eminim.BAYKUMAŞ ın sitesini de gezdim .Bayıldım .Gerçekten çok güzel kumaşlar var .Kumaşlar süper renk renk desen desen.

    YanıtlaSil
  13. Güle güle kullan canım. Dilerim güzel işler çıkarırsın ortaya. Ben de dün gece kendime bir sepet yapmıştım ama karar veremiyorum almak konusunda. Çünkü evde de bir sürü kumaşım var dikilecek. Vaktiyle öğretmen olmadığıma eşekler gibi pişmanım:) Mesaim hem 9 saat hem de aşırı derecede stresli. Allah hepimize ve özellikle kadınlara hayırlı emeklilikler nasip etsin, ne diyelim. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk