9 Ocak 2014 Perşembe

Zümrüt Yeşili Tunik

 Baktım çok uzun zamandır kendime birşeyler dikmiyorum, hadi Bismillah deyip bu tuniği biçtim. Daha önceden de aynı kalıbı kullanmıştım. Pens detayı hoşuma gitmişti. Zümrüt yeşili yünlü kumaş kullandım. En son fotoğrafta rengi tam çıkmış.
 Lastik iplik için bel kısmında derginin tarif ettiği şekilde dikmiştim ama duruşu hoşuma gitmedi. Belde lastik iplik üzerine zigzak dikiş çekerek ipliği germiştim. Kollarda ise masuraya lastik ipliği gergin bir şekilde dolayarak düz dikiş diktim. daha kolay oldu ve dikişi daha düzgün durdu.

Bu da daha önce diktiğim ama sadece fotoğraf çekilmek için giyip bir daha hiç giymediğim tuniği. Yazısı ve macerası burada
Model 09/2009 Burda dergisinden

24 yorum:

  1. Arkadaşım zümrüt yeşilini bi ayrı severim..nedense yeşilin yeri çok başkadır kalbimde..
    Çok güzel olmuş canım çok güzel sanki el değmemiş gibi..ama gülümse biraz daha fazla olur mu?
    Benim ve seni sevenlerin için..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim can arkadaşım. Onlarca fotoğraf çekilince kimi titremiş kimi yarım kimi suratsız :)

      Sil
  2. Rengine bayıldım bu ara en sevdiğim renk. Kalıp çok güzelmiş uzatıp elbise de yapabiliriz, eline sağlık kendine daha çok şey dikmelisin bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Nebihan gerçekten sevmeyeni yok herhalde bu rengin

      Sil
  3. Harika olmuş çok beğendim :))

    YanıtlaSil
  4. gerçekten çok güzel olmuş, elinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. gerçekten hazır gibi duruyr öyle şık olmuşki...hepsini geçtim bu yeşil seni ne kadarda açmış çok güzel görünüyorsun:))

    YanıtlaSil
  6. ellerine-sağlık-çok-şık-duruyor...

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş.İyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  8. Çok şık olmuş ellerinize sağlık. O büzgüyü neden zigzag olarak anlatırlar bilmem düz daha kolay oluyor. Sizede çok yakışmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle sevgili Aycan düz dikişi çok kolay. Teşekkürler :)

      Sil
  9. Ellerinize sağlık Bahar Hanım. Bu rengi çok seviyorum bende :) Size de çok yakışmış. Güle güle giyersiniz umarım, dolap beklemez diğeri gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim sevgili Merve. Diğerini giymediğim için birine vermiştim :)

      Sil
  10. çok güzel olmuş elinize sağlık kumaşın rengi de harika

    YanıtlaSil
  11. ne guzel ne guzel cok guzel bahar ablacımm ellerıne fıkrıne saglık :)

    YanıtlaSil
  12. renk ve dikim harika olmuş.sanada çok yakışmış baharcım.ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk