2 Eylül 2014 Salı

Tembel Blogger Geri Döndü :)


Tam üç ay olmuş yazmayalı. Bu zaman zarfında işyerinde işlerin çok yoğun olması ve Ramazan ayının aynı yoğunluk, yoruculuk ve sıcaklıkta geçmesi; hemen ardında da gelen 3 haftalık tatil ister istemez dikiş işlerimi de yavaşlattı. Tamamen boş durmadım ara sıra yaptıklarımı instagrama yükledim ama epeyce hız kaybına uğradım :) Ayrıca tatil sonrasında buralar o kadar sıcak oldu ki uyku uyumak bile mümkün olmuyor bazen. İstanbul tarafları çok sıcak olunca hemen haberlerde çıkıyor ama buraların sıcak olması çok normalmiş karşılanıyor :) Geçen arabanın derecesi 47 gösteriyordu diyeyim siz anlayın :)

 Neyse efendim dikişlere geçeyim :) Tuniğin kalıbı Burda'dan ama not almamışım hangi sayı diye. Severek diktim ama diktikten sonra çok bol, çuval gibi geldi. Sadece fotoğraf çekilmek için giydim bir daha giymedim.

Eteğim klasik kloş etek. Yalnız kumaş çok kalın olduğu için yanlardan biraz daraltma yaptım.Bol paylaşımlı günlerde buluşmak üzere. O güzel yorumlarınızı bekliyorum :)

30 yorum:

  1. Klasik ama gerçekten biraz önce aklımdan geçtin :) napıyo acaba tatil modunda hâlâ diye sitem etmek üzereydim :) özledik
    Etek ve tunik yine çok hoş emeğine sağlık tuniğe bayıldım özellikle çok yakışmış her ikiside

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da hep öyle oluyor ama :) tatil modundan çıkıyorum inşallah :) Teşekkür ederim

      Sil
  2. tunik harika olmuş :) hoşgeldiniz

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık, çok güzel görünüyorlar maşaALLAH :) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Bahar hanım tunik gerçekten harika olmuş çook beğendim. Ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  5. İnstagramda görmeseydim mail yazardım kesin iyimisin diye. Çok güzel şeyler yapmışsın özellikle eteğe bayıldım :)(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bu hazırcılık ne kadar hoşumuza gidiyor, blog emek istiyor diye erteledim biraz. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. özlemişim seni canım ya. tunik de etek de çok güzel olmuş. bence tuniği de yanlardan daraltıp giymelisin, yazık olur valla ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Çok teşekkür ederim canım benim :) bir daha giyip bi alıcı gözle bakayım bari :)

      Sil
  7. ben de tuniği çok sevdim daraltmaya bile gerek yok bence ama rahat etmediyseniz daraltıp kullanın mutlaka rengi modeli çok yakışmış, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. hoşgeldinn:) bu arada tunik harika olmuş, sen onu bi kenara koyma bence:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldukkk :) bu yorumlardan sonra tekrar gözüme girdi :)

      Sil
  9. Baharcım hoşgeldiniz.Özledik seni Ayrıca etek çok güzel rengi ve modeline bayıldım .Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk Kezbancım :) Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. Harikasınız yine ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. ikiside çok şık ama ben eteğin rengine bayıldım beni benden aldı resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çok hoş pastel bir rengi var kumaşın. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Eteğe bayıldım. Hoşgeldin. 😊

    YanıtlaSil
  13. baharcım hoş geldin. hepimize bir yaz rehaveti çöktü vesselam :))herhalde okullar açılmadan normale dönemeyeceğiz:))özellikle eteğe bayıldım eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canım :) haklısın yazın bloglarda pek neşe olmuyor sıcaktan herhalde. Teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Ben de merak ediyordum sizi.Neyse ki döndünüz.Bu yaz böyle çok yoğun geçiyor galiba hepimize.Tabi 47 dereceyi duyunca ağzım açık kaldı.Allah yardımcınız olsun ve hoşgeldiniz...))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Merak edilmek çok güzel bir şeymiş yahu :) Çok şükür artık serinliyor yavaş yavaş en azından geceleri rahat yatıyoruz

      Sil
  15. Heriki kombinin de cok guzel ama tunikli olanda cok farkli bir bahar olmussun ben tunigi prmbe khv kombin yaptığın icinmidir bilmem sana yakıştığı icin mi cok begendim
    Her ikisinide gule gule giy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.. evet pembe kahve kombin birbirine çok uyumlu oldu :)

      Sil

Küçük bir yorum, Büyük bir mutluluk